Geef uw D.E.- waardepunten weer waarde en doneer ze via ons aan de voedselbank.  Douwe Egberts verhoogt het aantal bij ons ingeleverde punten en wisselt ze februari/maart 2021 in voor pakken koffie .

Ook kan bij de inzameladressen Vreemd en Oud geld worden ingeleverd. Veel mensen hebben een potje van vakantie-of zakenreis, waarin vreemde valuta bewaard wordt. Met dit geld kunnen de Lionsclubs oogoperaties  mogelijk maken in ontwikkelingslanden. Elke € 10 wordt met 50 % verhoogd door Wilde Ganzen, dat bedrag gaat naar oogklinieken in derdewereldlanden waar een staaroperatie € 30 kost. Volgens het “Robin Hood “principe betalen rijken € 15 meer dan de kostprijs. Met de Lions bijdrage van € 15 heeft de kliniek dan weer € 30 om iemand die arm en blind of slechtziend is, gratis te opereren. D.E.  waardepunten bij voorkeur geteld en/of Vreemd en Oud geld, kunnen in de maand december ingeleverd worden bij deze inzameladressen:

• Bakkerij van Maanen , Simon Carmiggelthof  43.
  • Bibliotheek van Leidschenveen , Emmy Belinfantedreef  7.
  • Bibliotheek van Ypenburg , Schrabber 8.
  • Bakkerij van Maanen, Oude Kustlijn 97.
  • op de postadressen Veenweg 204 2491 ZA Den Haag en Wilde Gagel 36 2498 EP Den Haag.

We hopen op een mooie opbrengst.

Voor contact of informatie:  ypenveen@lions.nl